Touch Your Heart
It tells that the superstar actor Wu Yunshu plummets due to the sudden scandal outbreak between a rich third generation and him. In order to star in the TV series of the famous screenwriter, she disguises herself as the secretary of the top Korean lawyer, Quan Zhenglu, who is famous for his captiousness.