Bonbon Voyage
BonBon Voyage, also known as BonBon Girls 303, is a Chinese girl idol group formed in 2020 as a temporary project. The seven members of this group were selected through the Tencent Video show "Produce Camp 2020" and officially debuted as a group on the final night of July 4th in the same year. Its members include Xu Yiyang, Zhao Yue, Wang Yijin, Chen Zhuoxuan, Zheng Naixin, Liu Xiening, and Zhang Yifan.