CLASSROOM OF THE ELITE 3
Tokyo Metropolitan Advanced Nurturing High rewards students generously but prioritizes merit. In term three, Ayanokoji and Class C face the “Mixed Training Camp,” a test forcing cooperation with rival classes. With expulsion for low scores, can they overcome distrust and make it through?