Seven Heroes Beat The Monster
Because sun wukong led to the repair of the lost Rahula Xingjun claimed to have no phase of evil, and was sealed by the seven great saints with the soul of the yuan. In order to prevent the resurgence of the invisible phase, the young man, Sun WuKong, who found the six holy seals and sealed them together, unexpectedly released the invisible phase, and finally turned into the gold hoop rod and the seven saints to eliminate the invisible phase.