The legend of Bayi's grandpa
It tells the story that Hu Guohua was framed and gambled, lost all his possessions, and he dug his own grave and failed to recover. In order to cheat money, he put on such absurd things as marrying a paper bride. When life is hopeless, I meet Sun Guofu of Kinmen and start to wake up with his advice. Although the fate of the world plays tricks on people and loses love forever, I learn from my own experience and transform from a stubborn son into a Golden Ranger.