O Amor Deve Ser Encantado (Versão Tailandesa)
She was accidentally electrocuted while bathing, and her soul was revealed as the real daughter of the Shen family! When she woke up, she was about to marry a disabled prince. Unexpectedly, he was gentle, kind and handsome. Watch her conquer the prince step by step and be spoiled by him!