The CEO's Forbidden Male Intern: A Master of Possession
An editorial intern strives for a full-time position and often reads adult novels privately. To his shock, his crush becomes the cold and domineering CEO. The CEO takes a fancy to him, while a BL writer also draws his attention, making the CEO jealous. A sweet love story unfolds between them.