Permainan Bermula! Aku Baru Sahaja Membuka Kunci Sistem NBA!
Wu Nan secara tidak sengaja mengaktifkan “Sistem Jiwa Bola Keranjang.” Demi mengejar impian bola keranjangnya, dia mengajak rakan-rakan karibnya membentuk “Pasukan Wild Barbie Girls” untuk mencabar pasukan lelaki. Dengan bantuan sistem itu, mereka tidak terkalahkan. Namun, dalam satu perlawanan, sistem tersebut tiba-tiba terhenti. Di bawah bimbingan jurulatih Liu Yu, Wu Nan belajar untuk tidak bergantung pada sistem dan menggabungkan kekuatan rakan sepasukannya. Akhirnya, mereka memenangi kejuaraan dan menerima jemputan daripada WNBA.