Always Home
Chen Huan’er, seorang gadis dari pekan kecil, berpindah ke bandar besar bersama ibu bapanya dan berkawan dengan Jing Xichi serta Song Cong. Dari sekolah menengah ke universiti hingga tamat pengajian, mereka melalui saat-saat berharga—belajar, berkelah, menyertai sukan—serta pahit manis kehidupan seperti cinta terpendam, impian musnah, perubahan keluarga, dan kehilangan insan tersayang.