Heroes
Wang Xiaoshi, seorang lelaki muda yang baik hati, meninggalkan gunung dan pergi mengembara untuk kali pertama. Dia bertemu dengan beberapa orang secara tidak sengaja termasuk Bai Choufei, Wen Rou, dan Su Mengzhen yang menjadi kawan seumur hidupnya. Di ibu kota tempat lelaki berkebolehan boleh berjaya, dia mengalami persaudaraan dan percintaan. Pada masa itu, dia bukan lagi seorang lelaki muda yang tidak berpengalaman tetapi telah berkembang menjadi "wira" yang boleh bertindak atas tanggungjawabnya.