Light Beyond the Reed
Kesabaran, kompromi, dan penghindaran Ye Sibei terhadap sikap pilih kasih ibu bapanya yang lebih mengutamakan anak lelaki berbanding anak perempuan membuat suaminya, Qin Nan, yang sangat mencintainya tetapi kecewa dengan kurangnya ketegasan Ye Sibei, tidak mampu bertahan lagi. Ini menyebabkan Qin Nan memfailkan perceraian. Namun, pada saat itu, Ye Sibei mengalami serangan yang membuatnya terjerumus ke dalam keputusasaan. Setelah mengetahui kebenarannya, Qin Nan dengan teguh berada di sisinya, menggalakkan Ye Sibei untuk menuntut keadilan melalui cara undang-undang. Dengan campur tangan sistem kehakiman, penjenayah tersebut dipenjarakan dan kebenaran terbongkar. Ye Sibei dan Qin Nan saling menyokong, menyelesaikan konflik keluarga mereka, dan memulakan lembaran baru dalam kehidupan.