Dalam kehidupan lalu, Cik Besar Suzuki Natsuki yang dibutakan oleh cinta telah ditipu sehingga kehilangan seluruh harta keluarga, malah dibunuh dengan kejam oleh teman lelakinya.
Dalam proses membalas dendam, Natsuki mendapati bahawa pelatih kontrak yang selama ini diam-diam melindunginya sebenarnya ialah seorang presiden syarikat yang menyembunyikan identitinya!