Sasaran Adalah Abang
Pelatih idola Jin Yizhen menyaksikan persembahan sulungnya yang saling menguntungkan musnah apabila detektif narkotik Cheng Hanjie menyerbu tempat kejadian untuk mengejar seorang suspek. Percaya bahawa mereka tidak akan bertemu lagi, mereka berdua terkejut apabila mendapati mereka kini adik-beradik tiri tanpa pertalian darah. Bertekad untuk membalas dendam, Yizhen bertekad untuk menggoda Hanjie, tetapi sebaliknya mendapati dirinya tertarik kepadanya. Maka bermulalah percintaan yang membosankan dan berbaur tabu yang berjalan di sempadan berbahaya antara tarikan terlarang dan ikatan keluarga.