LOVE(X) LOVE(X)
Ini ialah sebuah rancangan realiti percintaan yang inovatif dan menginspirasikan dari Thailand, di mana 12 lelaki dan wanita bujang tinggal bersama di Koh Samui, terputus daripada dunia luar dan mengejar cinta tanpa batas. Melalui permainan mereka akan memenangi temu janji dan bekalan keperluan harian. Pada akhirnya, mereka akan membuat pilihan terakhir siapakah yang ingin mereka teruskan perhubungan selepas rancangan berakhir.