Tuan yang Tunduk di Hadapanku
Kelahiran semula pada malam perkahwinan, Shen Zhinian, anak perempuan sah Duke, kembali dengan dendam di hati. Di sisi mezbah minyak wangi Buddha, dia menggunakan dirinya sebagai umpan dan membuat perjanjian dengan Maharaja Xiao Yan. Tidak disangka, lelaki itu telah mendengar semua isi hati dan perasaannya — dari manipulasi hingga jatuh cinta, dia menemaninya dalam lakonan untuk memusnahkan musuh mereka.