Dangerous Love
Kewibawaan mahkamah empayar Maharaja Muda Dinasti Zhou Besar telah dirampas oleh menteri jahat, Wei Shangzhi. Dikatakan bahawa Wei Shangzhi seorang yang jahat dan penuh nafsu. Dia mempunyai enam isteri dan kesemua mereka meninggal dunia pada malam perkahwinan itu. Bai Zhi ialah isteri ketujuhnya. Selepas berkahwin, dia fikir dia tidak akan dapat hidup lama. Tetapi dia mendapati bahawa menteri pengkhianat itu nampaknya berbeza daripada khabar angin......