Quiet As Always
Kerana salah faham, Xia Yan telah dikontrakkan kepada Gu Huaizhi melalui perjanjian kertas. Selama dua tahun berkawan, Xia Yan yang terpelihara mengembangkan perasaan untuk Gu Huaizhi. Xia Mingyue, kakak kepada Xia Yan, telah bertunang dengan Gu Yuan, anak saudara Gu Huaizhi. Menyedari reputasi Gu Yuan sebagai seorang playboy, Xia Mingyue mendorong Xia Yan untuk mengahwininya dan bukannya dirinya sendiri. Walau bagaimanapun, Gu Huaizhi kembali ke rumah lamanya, hanya untuk mendapati bahawa tunangan anak saudaranya itu tidak lain adalah Xia Yan, dengan siapa dia baru-baru ini menjalinkan hubungan naungan...