12IPA4
Selepas kematian mengejut kembar seirasnya, Hanin menemui diari Hana yang penuh dengan impian terakhir serta rahsia tersembunyi tentang kehidupannya di Sirius High School. Bertekad untuk merealisasikan impian tersebut, Hanin menyamar sebagai Hana dan memasuki Sirius High. Namun, tindakannya itu membuatkan dia terperangkap dalam dunia kecoh kelas 12IPA4, serta terseret ke dalam cinta tiga segi bersama Joan dan Jarvis, dua jejaka menawan yang masing-masing memiliki daya tarikan dan misteri tersendiri.