Antares 2
Zea, seorang gadis yang misteri namun menawan, membuat perjalanan ke kehidupan Ares, pemimpin Calderioz, untuk menyiasat kemalangan malang abangnya. Kedua-duanya terlibat dalam kisah cinta seperti yang lain; mengajar mereka nilai kepercayaan, persahabatan, dan cinta sejati.