The Degenerate-Drawing Jiang Hu SS6
Kerajaan Qi ditinggalkan sementara Pemangku Raja mengambil alih kerajaan empayar. Tentera Gurun Utara akan datang dengan serangan yang tidak dapat dihalang. Li Xingyun memimpin Degenerate untuk melawan balik dalam situasi yang sukar ini.