Strange Stories of Male Fox 3
Sebagai tuan muda Klan Rubah di Qing Qiu, Bai Chen belajar daripada ibu saudaranya, Bai Jiuyan, bahawa dia tidak dapat naik ke keabadian adalah kerana dia telah diselamatkan oleh manusia. Dia terpaksa mencari keturunan orang itu untuk membalas budi supaya dapat naik ke keabadian. Bai Chen meninggalkan ibu saudaranya dan datang ke dunia manusia. Tetapi dia tidak tahu sesuatu yang bahaya akan datang...