Generation to Generation (Thai Ver.)
Kisah ini mengikuti Mu Qingyan, seorang tuan muda yang tegas dan licik, serta Cai Zhao, seorang pahlawan wanita yang santai dan berjiwa bebas. Hubungan mereka yang penuh intensiti berayun antara kemanisan dan penderitaan. Bersama-sama, mereka mengharungi dunia persilatan yang penuh bahaya, membongkar "topeng" yang dipakai oleh penghuninya. Perjalanan mereka dipenuhi dengan cinta, kebencian, pelbagai plot twist, dan pertarungan strategi, yang menggambarkan komuniti persilatan yang heroik dan dinamik.