Denied Love (Uncut Ver.)
After Praenarin was left by her ex, She's forced to marry Khemjira, the younger daughter of her Dad's close friend, in exchange for the company director. Even though Praenarin firmly states, “I will never love you” Khemjira still “I’ll wait for the day you love me… with all your heart”.