Perfect 10 Liners
The chaotic university saga begins in the circle of Engineering perfect faces! “Arm” (Book Kasidet) takes on the role of managing the Engineer Cute Boy page and unknowingly breaks the rules by posting a photo of his peer mentor’s mentor “Arc” (Force Jiratchapong), also known as Perfect 10 Ferocious. Meanwhile, “Gun” (Santa Pongsapak) has problems sleeping in the dark, but Perfect 10 Mysterious “Yotha” (Perth Tanapon), Arm’s peer mentee, volunteers to be his roommate. Lastly, Perfect 10 Piteous “Wine” (Mark Jirunthanin) is a peer mentee of Yotha who has no time to take care of him, so Yotha’s younger brother “Faifa” (Junior Panachai) steps in instead!