Detective Husband I've Never Met
The little princess Ji Gongyi was given a marriage by the emperor, and Qin Mo, the dream lover of countless girls, tied the knot. Unexpectedly, the wedding night was left out in the cold, and even the news that the horse was going to leave! Gongyin is angry and difficult, and a woman disguised as a man goes to Tingwei Temple to work as a job, to settle accounts with this husband who has never met. A game of him running away from her began.