SHARKTOPUS
The endless sea, the luxury cruise ship, the carnival celebration crowd, the seemingly extremely calm and ordinary night is actually undercurrent, In a humble room in the cruise ship, nervous laboratory, non-stop operation of the equipment, a shocking conspiracy is being staged, biology Dr. Fan Jingya led his assistant to closely stare at the experimental data, This experiment is about the life of the whole cruise ship, this experiment about the new species, this experiment about whether she can save her incurable son, and finally, under the deception of Boss Chen, a new sea overlord chapter shark was created. Bloodthirsty monster opened its cruise hunting, an unknown life battle royale began, Fan Jingya, her former lover Lu Fei, her son Xiaolong, the ocean team and other people how desperate survival, helpless situation where they will go!