Xiang Yuan, the daughter of Donghe Group's president, assumes the role to save the branch in Xi'an from bankruptcy, where her trial begins. Xiang met Xu Yanshi, a handsome boy she chased but failed on campus. Xu insisted on his dream of becoming a navigation engineer, despite the injustice in the workplace. Gradually, Xiang grows independent and capable while dealing with the company crisis. They two support each other, and once again the spark of love between them is ignited. Together, they set on the journey of China Beidou navigation system's research.