The Love Duel
The cool woman has to play a maid who has always been humiliated while the gentle CEO has to pretend like he's a brutal prince. She sharpens her dagger every night, trying crazily to kill him; He teases her every day, trying desperately to win her heart. In this amusing and romantic love duel, let's see who can gain ground and complete the mission first. During the duel, they begin to realize that they're caught in a conspiracy.