The five girls' days with each other were continuing, and more difficulties came one after another, but fortunately they knew each other well enough, and their feelings were increasingly deep, and they could support each other through these difficulties. While Ye Zhenzhen was infatuated with scientific research, she was also frequently affected by Dai Wei's family. How to live a simple life had become a problem, but fortunately her firm position was clear enough, and her family cared her very much, then finally she solved these difficulties. Fang Zhiheng accidentally had a sister, which made her change a lot, and gradually returned to the right track of life. Zhu Zhe accumulated through years of struggle, completely relying on her own in Shanghai, and finally broke through the bottleneck of the cause. After a detour, He Minhong left the 22nd floor and finally came back. She began to learn how to think, how to give, and how to get along with others. Yu Chuhui forced herself to work hard by external power, gradually moving towards consciousness, rising steadily, and getting rid of the shackles of her birth. The trials and gifts of life would continue, but with the support and companionship of the 22nd floor sisters, they could go forward and run all the way to happiness.