"Young Babylon" follows a group of vibrant teenagers in the early 1990s in Fucheng, a small coastal town in Southeast China. They passionately chase after their youth on the era's train, experiencing uninhibited growth and seeking an extraordinary transformation. In this radiant period of youth, they strive towards a brilliant era of personal growth and love.