Little Pickled Village
Small acid village, fireworks sound! Tencent Video 2024 homemade food documentary "Small Acid Village," with sour taste as the lead, showing a rich and abundant rural feelings food story.
One village, one acid, one world. The whole series consists of 12 episodes, showing various sour food and beautiful villages such as plum, sour vinegar, stinky acid, corn acid and other sour food and beautiful villages with film-level video and editing.