In the Luolan Continent, heroes rise up; magic apprentices face the gods. In the magic continent, the thousand-year prosperity of the Luolan Empire is predicted to collapse, and a chosen person will turn the tide like Aragorn, the founding emperor of the Luolan Empire a thousand years ago. Du Wei, the eldest son of the empire's general Earl Du Lei, is weak and sent back to the Luolan Plain by his family. He accidentally fell to a deserted island and made a deal with the devil's servant, gaining infinite power. A legendary journey of the king begins...