UNLEASHED YOUTH is the first domestic micro variety show focusing on the trendy youths of post-95s generation. This program makes trendy professions that the post-95s are currently engaged in as the entry point, and every well-known guest in the specific professional field will be invited. The life of post-95s generations and their positive spirit in job choice, lifestyle and personal life attitude and other aspects will be analyzed by observation, interaction, dialogues, experience, etc.