Battle Through The Heaven
In the vast Dou Qi Continent, the young Xiao Yan faces the prejudices and disdain of the world. After enduring a series of challenging trials, he ultimately attains unparalleled power. Joining forces with his master and companions, he defeats the malevolent forces threatening the world, saves the people, and steadfastly adheres to his initial cultivation principle of proving himself.