Fights Break Sphere S1
Xiao yan is the genius boy of discipline. When he was 4 years old, he started to practice asceticism. And when he was 10 years old, he got Level9 of the practice asceticism. When he was 11 years old, he also got Level10, that is the highest level. However, when he was i2 years old, Something unexpected happened, So xiaoyan lost his power. He disappoint in himself.