Fights Break Sphere S2
Xiao yan, the protagonist,and also is the unprecedented and unique cultivation genius on the Xiao family's history .He started to practice Aura When he was 4 years old and have nine-stage Aura at the age of 10...but everything was changed when he was 12 years old.He spent the next three miserable years.When a ghost emerged from the ring on his finger and a brand new door opened in front of him!