In the early days of the Shang Dynasty, disputes continued among the various countries on the land of China, powerful powers emerged, and the smoke filled the air. Chi Lei was born in such an environment. Because he was born with red hair and a blue light on his face, even though Chi Lei's mother was reluctant to give up, she still cruelly abandoned the infant Chi Lei in the depths of the forest and left alone. The abandoned Chi Lei was lucky to survive in the dangerous environment of the forest and grew up healthily. As he grew up, a pair of wings slowly grew on his back...