Tomb Guarding Man
Legend has it that a thousand-year-old yellow tomb at the foot of Yin Mountain holds a priceless treasure. The mysterious and miraculous tales surrounding this treasure have attracted the attention of many, causing a diverse group of people with ulterior motives to gather in Anling Town. During this time, a series of thrilling and eerie events, including human sacrifices and the borrowing of corpses to return souls, unfold as people vie for the treasure...