<Boys Lost in Thailand> is an exciting and challenging reality show that brings together handsome young men from various countries to embark on a unique journey in Thailand. In this show, these contestants must overcome language and cultural barriers to build friendships while also facing numerous survival tasks. Will they be able to achieve their dream trip?