Adventure life
《奇遇人生》 is a Chinese reality television show where Aya Liu and 10 of her celebrity friends travel to 10 places around the world. Each trip is the guests' dream for 'poetry and distant lands', and is tailored to their experience of heart and life. during the trip, they have explored the boundaries of cognition and improved their understanding of life and self-cognition with inclusiveness.