Lady Boy Friends The Series
The story of "Jet-New" and their friends in Class /13 (Grade 10 – Grade 12) unfolds through the character named "Pete." It depicts the fun and excitement of teenage life, where hormones are surging. The narrative explores the nerve-wracking battles faced by a group of LGBT students filled with conflicts and complexities. Life in an all-boys school brims with curiosity and the desire to explore. The emergence of love stems from the teenagers' curiosity about life, the unknown within their hearts, the fear of non-acceptance, or simply the fear and confusion within their own hearts. And whether love has no gender or not, are these youngsters growing up too fast? Find the answers to these myriad questions in "Lady Boy Friends The Series: Friends Having Fun"