Go Fridge S3 S3
The show is a Chinese cooking talk show hosted by He Jiong and Jackson Wang. In each episode, two celebrity guests have their refrigerators brought to the set and sit down to talk about food, life and gossip with the hosts and six chefs with totally different characters. In the end two of the chefs will have a 15-minute cook-off using ingredients from the guests' refrigerators. In this season, a Chef X will come to the show to have a cook-off with the original eight chefs.