An exciting offer Season 1
《令人心动的offer》 is the first career reality show in China. Five male students and three female students that graduated from well-known law schools will have internship for a month and complete the tasks under the guidance of four lawyers. After which they'll vie for two full-time positions. The celebrity group, including He Jiong, Guo Jingfei, Vin Zhou, Lan Yingying, Miss Papi, and a lawyer Yue Shenshan, will observe the interns' growth and learning in their work. The interns will learn professional and social skills of lawyers in the process.