Go Fridge SS2 S2
《拜托了冰箱 2》 is hosted by He Jiong and Jackson Wang, a member of the South Korean boy band Got7. In each episode, two celebrity guests have their refrigerators brought to the set and sit down to talk about food, life and gossip with the hosts and six chefs with totally different characters. At the end of examining the fridges, two of the chefs will have a 15-minute cook-off using ingredients from the guests' refrigerators.