The Mistress
After the death of her grandmother, Rosmalina (Ayu Tingting) feels that there were supernatural beings living in her house. Reno (Raffi Ahmad), Rosmalina's boyfriend, tells her to move to other house. After moving, it turns out that the supernatural creature comes to the cinema where Rosmalina works and always terrorizes her. Finally Rosmalina knows that the supernatural being who always terrorize her to be in close contact with Nayla (Aqilla Herby), her daughter. Rosmalina asks Nayla to expel the supernatural being but Nayla is angry and refuses to be separated.