Set in a reimagined martial arts world, this tale follows the legacy of the Five Greats — legendary figures whose untold pasts shaped the martial world. As hidden stories emerge and new rivalries ignite, a fresh generation of heroes rises to carry forward the spirit of chivalry, honor, and adventure.