Southern Emperor and Northern Beggar
The crown prince of Dali, Duan Zhixing, escapes from an arranged royal marriage and befriends Hong Qi, a disciple of the Beggars' Sect. Due to a mix-up, a woman named Yihuo mistakes Hong Qi as her betrothed, turning a misunderstanding into a fateful connection. By a twist of fate, Hong Qi masters powerful martial arts and rises to become the leader of the Beggars' Sect, but an old grudge from their fathers' generation sparks a rift between Hong Qi and Duan Zhixing...