One Fine Week 2
It's a story about Daeun, a university student who works part-time at a café, and an idol singer Byul, who has been in her 5th year since her debut. They decide to change each other's lives for just a week. The two of them will change into the other's role and spend one week. What kind of romantic stories will happen?