Miss Beauty SS3 Season 3
《Beauty小姐 2》 is a Chinese fashion and makeup variety show using "bathroom" to share the lifestyle of celebrity guests. The show leads a healthy, scientific and fashionable life concept through the in-depth discussion of the guests' lifestyle, their methods and attitudes towards beauty. At the same time, each episode conducts scientific evaluations on a category of makeup product, and, in a relaxed and interesting way, leads the public to make rational choices.