《Beauty小姐》 is an immersive makeup reality show. Led by Barbie Hsu, the show also composed of two deputy MC and six members who are quite knowledgeable in makeup. The beauty group restore the celebrities' private bathroom in an attempt to find out how they keep beautiful, and bring scientific makeup guidance to the audience.